فرناز سادات فرناز سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات فرناز و فرهام

نظرات (5)

مامان مبینا
28 مرداد 93 1:31
چه دخمل نازی از طرف من ببوسش به منم سر بزن
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزیزم حتما خوشحال میشیم
آزاده و ساینا
2 شهریور 93 15:55
وای عروسککککک هر چقدر میگذره نازتر میشی هزار ماشالله مامانی الهی همیشه شاد باشید.....و سلامت
مریم مامان فرناز
پاسخ
لطف داری آزاده جون مهربون , پرنسسای نازتو ببوس
خاله ملی
5 شهریور 93 15:29
زیباترینم روزت مبارککککککککککک
مریم مامان فرناز
پاسخ
فدات بشم خاله جون ممنون
نسرین دخترعمه نیوشا چان
19 شهریور 93 19:14
وای چه دخمل ماهی ....قربونت برم ....
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزیزم
نیوشا
26 شهریور 93 0:10
فرناز عزیزم وقتی قرارشد که شما از پیش ما برین دلم خیلی گرفت اصلا دوست نداشتم که توبری اخه خیلی دوست دارم ولی روز بعد که رفتنتون کنسل شد خیلی خوشحال شدم وته دل دعا کردم که بمونی
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون عمه جون مهربون ما هم خیلی دوستتون داریم