فرناز سادات فرناز سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

خاطرات فرناز و فرهام

سین سین سه ماهگی .....

1392/12/24 0:46
248 بازدید
اشتراک گذاری

وایییی باورم نمیشه 90 روز از تولد فرشته کوچولوم گذشته ..... قلبقلبقلب

خداجون مهربون شکرت به خاطر این نعمت قشنگ لبخندلبخندلبخند

    عزیز دلم خیلی پیشرفت کرده. الان می تونه به راحتی گردن بگیره. کمی هم به دو طرف می چرخه. نسبت به اتفاقاتی که اطرافش می یوفته واکنش نشون می ده مثلاً می خنده یا سرشو برمی گردونه و نگاه می کنه. تلویزیونو خیلی دوست داره و وقتی جلو تلویزیونه کاملاً ساکته. خیلی سعی می کنه حرف بزنه و یک سری صداهای نامفهوم از خودش در می یاره. خواب و بیداری و شیر خوردنش تقریباً نظم گرفته و دیگه قولنج نداره.

در مجموع خیلی دختر گلی شده نفس من ..... ماچماچماچقلب

اینم عکسای فرناز من .........

 

 

راستییییییییییییییییی پیشاپیش عید همگی مبارک و امیدوارم ایام خوشی در سال جدید داشته باشید.موقع تحویل سال ما رو فراموش نکنید. لبخندلبخندلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یاسمین
24 اسفند 92 14:52
قربونه اون خنده های ملیحت بشم من مبارکه 90 روزگیت هزار ساله شی عروسک خانم
مرجان مامان پریساجون
24 اسفند 92 18:12
قربونت برم ماشاله چه ناز شدی
خاله محبوبه
26 اسفند 92 22:13
وای ناز ناز من چقدر ملوس شده دلم قیلی ویلی رفت براش سه ماهگیشم مبارک باشه ایشااله صد سالگیش
مریم مامان فرناز
پاسخ
فدات خاله محبوبه جون زود بیاین دلمون تنگیده حسابی
خاله ملی
3 فروردین 93 0:42
فدات خاله جونم ... دلم یه ذره شده واست ... سال خیلی خوبی با وجود تو داشته باشیم عزیز خاله ... فدات
مریم مامان فرناز
پاسخ
مطمئنا سال خوبیه خاله جونم
آزاده و ساینا
17 فروردین 93 18:17
چه جیگملی شده این خانوممممم سال نوی شما هم مبارک
عمه ملی
30 فروردین 93 10:06
هوا را هرچقدر هم نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی،مثل تو عمه گلی