فرناز سادات فرناز سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات فرناز و فرهام

محرم و کلی خاطره ی ............

1393/8/28 11:43
805 بازدید
اشتراک گذاری

یازده ماهگیت مبارک کوچولوی منبوسمحبت

 

تو این ماه اتفاقای خیلی ناراحت کننده ای افتاد که دختر کوچولوی من حسابی اذیت شد ! اولیش مریض

شدنخودت بود که تقریبا سه هفته درگیرش بودیم و در نهایت هم مجبور شدم بیمارستان بستریت کنم.

اولش سرماخوردی ولی بعد حسابی تب کردی و در نهایت هم اسهال و استفراغ که علارغم تجربه کاری

خودم ترجیح دادمبستریت کنم تا بیشتر تحت نظر باشی. هیچ وقت گریه هاتو موقع وصل آنژیوکت و سرم

فراموش نمی کنم که چقدرمظلومانه و از ته دل جیغ می زدی و انتظار داشتی بغلت کنم و البته از حق

نگذریم که همکارام تو بیمارستانحسابی تحویل گرفتن تا کمتر اذیت بشی ولی اونا که نمی دونن فرناز من

ناز نازهخندونکچشمک

 

بعد اینکه سرمو برات وصل کردن مرتب دستتو به من نشون می دادی می گفتی " بو  " مخصوصا وقتی

خاله ملیحهبغلت کردن حسابی خودتو براشون لوس کردی خنده البته بعدش برات عادی شد و با لوله سرم

بازی می کردی !!!!

 

 

خدا رو شکر که بعد بستری شدن حالت خیلی خوب شد و با گرفتن چند تا سرم ظرف 24 ساعت دکترت

مرخصتکرد و اومدیم خونه که کلی خوشحال شدی. اینم بگم که رکورد شکستی و اولین بچه ای هستی

که تو این سن بیمارستان بستری شدچشمک

 

متأسفانه بعد خوب شدن تو دایی سید حسین به خاطر بیماریشون که سرطان بود فوت شدن و کلی

هممون درحسرت جای خالیشون اشک ریختیم. تو اون چند روز چون حسابی ناراحت بودم تو هم بیقرار

بودی ناناز من. خدارحمتشون کنه خیلی تو رو دوست داشتن و احوالتو می گرفتن .............گریهگریهگریه

 

 

روحشون شاد ............

 

امسال اولین محرمتو تجربه کردی عزیزم ,چون سید حسینی هم هستی سبز پوشت کردم

 

 

اینجا مراسم اصغر صغیره که با خاله ملیحه و زهراجونو سماجون که اونا هم سید هستن رفتیم

 

 

اینجا موطن اصلی بابا محمده که روز عاشورا رفتیم

 

 

اینم عمارت خانی بابابزرگ بابا محمده که متأسفانه چیزی از شکوهش نمونده غمگین

 

از سمت چپ : شما و بابامحمد , عمو مهدی آقا و حسین آقا شوهر نجمه جون دختر خاله بابایی

 

 

و اما شیرین کاریایی که جدیداً یاد گرفتی ..........

 

الان مرتب به همه چیز اشاره می کنی و می گی " این چی "

 

 

به بخاری هم می گی " بوف "

 

 

الو هم می کنی خنده

 

 

اینم نمونه ای از شیطنتات عزیز کنجکاومبوسمحبت

 

 

 جدیداً بهت می گم موش کن لب و دهنتو جمع می کنی فدات شم محبتمحبتمحبت

 

 

راستی چند روزی میشه که می تونی روی پاهات چند ثانیه بایستی ولی نتونستم هنوز عکس بگیرم چون میترسی و سریع میشینی !خندونک

 

 شمارش معکوس تا تولد یکسالگیت شروع شده , بیصبرانه منتظر تولدتم عزیزم ......محبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان رهام
28 آبان 93 12:17
ای جووونم عزیز دلم چقدر بد که مریض شدی فرناز جونم ایشالا که از این به بعد همیشه شاد و سلامت باشی نازنین مامان فرناز دقیقا پسر من هم همینطور مریض شد، اول سرماخورگی و عفونت بعد هم اسهال و استفراغ شدید ایشالا که هیچ فرشته کوچولویی هیچ وقت مریض نشه
مریم مامان فرناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون , انشا ا.....
مامان تارا
28 آبان 93 12:39
11 ماهگیت مبارک فرناز گلی ماشاء الله چقدر بزرگ شدی و خیلی نازی عزیزم
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان پری
28 آبان 93 16:40
عزیزم چه دختر نازی آدم دلش کباب میشه میبندش با سرم چی کشیدی مامانش انشاالله هیچوقت مریض نشن
مریم مامان فرناز
پاسخ
خیلی سخت بود ولی به خیر گذشت , ممنون از لطفتون .....
mp
4 آذر 93 11:34
آخیش فرناز جون عزیزم خیلی نارحت شدم مریض شدی!!!!!!!!!!!!!! ولی خوشحالم که الان خوف خوف شدی شیطونکم خداروشکر عروسکم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و اما افسوس خوردم و ناراحت شدم به خاط فوت دایی مامانی خدا رحمتشون کنه!!!!! سرکار خانم محمدی تسلیت منو هم پذیرا باشید بقای عمر شما و خانواده ی محترم!!!!!!! قربون خودت با شیطونیات برم کلی خوشحال شدم عکساتو دیدم و به پستت سر زدم............. بسلامتی زودتر بزرگ بشی و به پشت بابا مامان برسی منم خبرای خوش و بزرگ شدنت رو بشنوم!!!! شیرین شدی ملوسکم!!!!!!!!!!!!!
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزیزم ما هم خوشحالیم دوست خوبی مثل شما داریم ولی خوشحالتر میشیم شما رو بشناسیم
آزاده و ساینا
6 آذر 93 22:30
الهیییییییی جیگر من......نمیدونستم فداشش بشم نبینم توی بیمارستان زیر سرم باش.ی عزیزم الهی هیچوقت مریض نشی عروسک... قربونش.........چند روز دیگه تولدشه...... مریم یادش بخیر.........چقدر زود گذشت.........هزار ماشالله فرناز خانوم هر روز بانمکتر میشه..... تولدت پیشاپیش مبارک خوشگلم
مریم مامان فرناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ......... خودم هم باورم نمیشه !!!!!!!!! متشکرم از لطف بیکرانت
زیبازن
18 آذر 93 9:35
مریم جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
مادر بزرگ
24 آذر 93 10:19
سلام عزیزم وب خیلی خوبی دارین میه به ما هم سر بزنید دغ کردم از تنهایی
مریم مامان فرناز
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون حتما میایم