فرناز سادات فرناز سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات فرناز و فرهام

سیصد روز پر از خوشبختی

1393/7/29 22:38
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قول مادر جون گل بی خار منمحبتمحبتمحبت

 

10 ماه پر از خوشبختی از روزی که به دنیا اومدی می گذره و من و بابا محمد هر روز شاهد بزرگتر شده و شیرینتر شدن تو کوچولوی دوست داشتنی هستیم محبتبوس

 

یعنی میشه من و بابا محمد زنده باشیم و .................غمناک

 

فرناز ساداتم الان دیگه می تونی کنار مبل یا تخت به راحتی راه بری , حتی سعی می کنی بالا هم بری !!!!

 

وقتی بهت می گم عزیزی تو هم می گی زیزی خندهخنده

 

نسبت به من و بابا محمد خیلی ابراز احساسات می کنی , مرتب میای بوس می کنی فدات شم محبت

 

در در رو خیلی خوب می شناسی وقتی بهت می گم بریم دردر به سمت در خونه نگاه می کنی و وقتی هم می ریم بیرون ساکتی و اطرافو با دقت نگاه می کنیچشمکآرام

 

بای بای هم می کنی با هر دو دست , خیلی بامزه بوسبوسبوس

 

یه سورپرایز :

کچل شدی خنده به خاطر اینکه موهات خیلی آفتاب مهتاب بود بابا محمد همه رو زد تا یکدست بشه خیلی با نمک شدی بوسمحبت

 

 

توجهت به تلویزیون بیشتر شده

 

 

اینجا باغ گلشنه , به مناسبت هفته سالمند یک گردهمایی داشتیم که تو رو هم با خودم بردم

 

 

بله میکروفونو هم به عمه جون نمی دادی می خواستی حرف بزنی ( من و عمه منصوره جون همکاریم آخه )

 

 

روز عید غدیر دعوت مادر جون رفتیم بیرون

 

 

سلام خانم دکتر منو معاینه می کنی خنده

 

 

اینم خوابیدنای عجیب غریبت نانازی محبت

 

 

و قشنگترین صحنه ای که از تو و بابایی گرفتممحبتمحبتمحبت

 

 

به امید پاینده بودن خوشبختیمون ...........محبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه
30 مهر 93 10:32
سلام ماشا ا.. دختر نازت ان شا ا.. شاد باشی
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون از لطف فراوانت
mp
4 آبان 93 9:07
سلام. فرناز جونی ی مدت بود به وبت سر نزده بودم . مشالله قربونت برم خانم شدی خوشگل شدی. ناز شدی . بزرگ شدی!!!!!!!!! وای وای خانمی چرا گذاشتهی کچلت کنن!!!؟؟؟؟ کچلوی من چقد با مزه شدی فرناز جون !!!!!!!!!! خدا نگهت داره واسه بابا مامانت!!!!!!!!!!!!! خیلی دلم برات تنگ شده بود از راه دور میبوسمت!!!!!!!!!!!!!!!!!! به امید روزهای نزدیک..................................................
مریم مامان فرناز
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون از اظهار لطف فراونتون و اینکه به ما سر می زنید
زهرا
5 آبان 93 6:55
چهناز خوابیده تو این عکس آخری
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزیز خاله
لیلا
18 آبان 93 15:03
سلام عزیزم خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سری بزنی.
سحر
14 خرداد 96 2:45
الهی چه قد بهش میاد کارخوبی کردین چندبار بزنین یه دست وپر درمیاد تاکوچیکه براش ماشین کنین پسرمنم 2سالشه چندبار کچلش کردیم رشد موهاش خوب شده