فرناز سادات فرناز سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات فرناز و فرهام

اولین سفر دسته جمعی و 9 ماهگی فرناز خانم

1393/7/13 15:20
631 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون امسال برای اولین بار همه خانواده با هم رفتیم سفر آرام

 

سفرمونو با خاله ملیحه و دایی مرتضی و بابایی از طبس شروع کردیم و رفتیم تهران پیش

خاله محبوبه. دایی مجتبی هم بعد از ما با زن دایی از اصفهان اومدن.

 

ادامه سفر از تهران به سمت ماسال عروس گیلان تا آستارا و سرعین و جاده خلخال و

............ بود. هوا عالی , همه با هم برای اولین بار خیییییییییلی خوش گذشت.

 

و اما شما کوچولوی ناز ........... !

 

تو صندلیت که حاضر نبودی بشینی مگر چند دقیقه به زور اسباب بازیات و یا اینکه شیر می خوردی می خوابیدی بعد می گذاشتمت تو صندلیخندونک

 

غذا هم که خیلی کم می خوردی و همش شیر شیر شیر .......خطا

 

یکسره هم بغل من یا بابا محمد بودیغمگین

ولی در مجموع سفر بسیار خاطره انگیزی بود آرام

 

بریم تو عکسا .....

 

تهرا ن خونه خاله محبوبه و باز هم تو و رایان و شیطنتاتون محبت

 

 

آغاز سفر ..........

 

 

ماسال عروس گیلان بینهایت زیبا و رویایی

 

 

آستارا و دریای زیبای خزر

 

 

تله کابین گردنه های حیران

 


 

جاده خلخال به اسالم و مه زیبایی که هنوزم نمی تونم زیباییشو وصف کنم

 

 

انتهای سفر مجدداً تهران خونه خاله محبوبه

تاب رایان جون که خیلی دوستش داشتی

 

 

اینم طرز جدید تلویزیون نگاه کردنته

فدات شم من نانازی بوسبوسبوس

والبته از ترس افتادن تو مجبور شدیم همه جا پشتی بزاریم خنده

 

 

 

عروسی عمه منصوره جان که عزیزم تب کرده بودی و همش بغل بودی

 

 

امیدوارم همه اعضای خانوادمون همیشه صحیح و سالم باشن تا همیشه در کنار هم باشیم

 

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
14 مهر 93 18:32
قربون اون جیگر بشم من
مریم مامان فرناز
پاسخ
خدا نکنه زر زر خاله , عسل خاله
سمیه
15 مهر 93 14:05
سلام مریم جان خوب هستی؟ چه دختر نازی داری، هر وقت فرصت داشتی محبوبم بود بگو بیایم دیدنت، خوشحال می شم، این وبلاگ پسر من هستش شاد باشی
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون دوست جونم حتما میایم
خاله ملی
16 مهر 93 15:01
قشنگمممممممم به ما هم خوش گذشت با وجود تو و رایان ... ایشالا در سفرای بعدی ...دوستتون دارم هر دوتون رو روزتتتتتتتتت هم مبارکککککککککک عزیزکم
مریم مامان فرناز
پاسخ
فدات خاله جون مهربون به ما هم بینهایت خوش گذشت
خاله محبوبه
19 مهر 93 21:55
الهی من فدای جیگرم بشم خیلی دلم براش تنگ شده به ما هم خیلی خوش گذشت
مریم مامان فرناز
پاسخ
عزیزی خاله محبوبه جون و رایان نانازم , خیلی دوستتون داریم