فرناز سادات فرناز سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات فرناز و فرهام

پنج پنجه آفتاب

1393/2/24 11:24
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم  امروز 5 ماهه شدی عزیز دلم و شیرین تر از همیشهمحبتبوس

یه دفعه خیلی ماشا ا... متحول شدی سادات کوچولوی من

الان می تونی به راحتی غلت بزنی البته زود خسته می شی و می خوای یکی برگردونه شما روچشمک

اخیرا جیغ می زنی و بلند می خندی جوری که خونه رو روی سرت می زاری شیطونکخندونک

با کمک من می تونی بشینی البته باید هواتو داشته باشم تا سقوط نکنی....

خیلی سعی می کنی حرف بزنی ولی هنوز زوده مامان جونمبوس

فکر می کنم لثه هات خیلی اذیت می کنن چون مرتب دستت تو دهانته البته می تونه طبیعی هم باشه اکثر بچه ها تو این دست می خورنسوال

خیلی ناناز شدی کوچولوی من طوری که حتی یه لحظه هم نمی تونم از تو دور باشم  بوسبوسبوس

طفلک بابایی ...........غمگین

خدای مهربونو روزی هزار بار به خاطر این نعمت قشنگ و پر برکت شکر می کنمبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا
24 اردیبهشت 93 11:29
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! دخترت هزار ماشالله خیلی شیرین و دو ست داشتنی هست بوووووووووووووووووووووووس خدا حفظش کنه لطفا به ماسر بزن منتظرما!
مریم مامان فرناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون به روی چشم
آزاده و ساینا
25 اردیبهشت 93 9:07
عسل خانوم 5 ماهگیت مبارک..............خیلی شیرین تر شدیاااااااااااااااا کلی کیف کردم با دیدن عکسهات
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون آزاده جان خییییییییییییلی دلمون براتون تنگیده پس کی می یاین؟
mp
25 اردیبهشت 93 11:16
وای خداجون ی مدتی بود به وبلاگت سر نزده بودم. هیجان زده شدم فرناز جون. چقد باحال و بانمک و خوشکل و تی تیش شدی.صورتا هم به بابا و هم به مامان رفتی. بعضی اجزا صورتت به مامان و بعضی به بابا رفته. خدا برا بابا مامان حفظت کنه عزیزم و سایشون بالا سرت باشه همیشه. خیلی خوشحال شدم دیدمت عزیز نازم. نازی قشنگم!
مریم مامان فرناز
پاسخ
ممنون از لطف بیکرانتون امکانش هست خودتون معرفی کنید ؟
خاله ملی
27 اردیبهشت 93 17:33
خوردنی من ... عزیز شدی حسابی ... مبارکککککک باشه قشنگم ... تا یه روز نمی بینمت دلم قنج میره واست ...
مریم مامان فرناز
پاسخ
قربون خاله ملیحه جون ما هم دلمون می تنگه
عمه مینا
21 خرداد 93 19:46
عزیز عمه فدای اون صورت ماهت دلم خیلی برات تنگ شده عمه دوست دارم عزیزم
مریم مامان فرناز
پاسخ
ما هم دوستتون داریم عمه جون مهربون